UTAlumni NetwerkAgendaInter-Actief Symposium Hephaestus

Inter-Actief Symposium Hephaestus

Alumni van Computer Science, Business Information Technology en Embedded Systems worden van harte uitgenodigd om deel te nemen aan het Inter-Actief Symposium Hephaestus.

Dit jaar duikt het symposium in de wereld van robots en machines en laat je kennismaken met de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied!

Symposium Hephaestus informeert over robotica en machines en welke rol computer science speelt. Machines worden met de dag geavanceerder, en dit betekent ook dat de software waarop ze draaien ingewikkelder wordt. We willen graag inzicht geven in het belang van IT op dit gebied en studenten inspireren om na te denken over hoe ze hun IT-kennis kunnen gebruiken om de wereld ten goede te veranderen.

Wil je meer informatie over het symposium? Bezoek de website: symposiumhephaestus.nl.

Koop nu je ticket!

Op de hoogte blijven? Volg onze Instagram: @symposiumhephaestus