UTAlumni NetwerkAgendaAlumnicommissie Impuls - Regioborrel Utrecht

Alumnicommissie Impuls - Regioborrel Utrecht

We zijn verheugd om de eerste alumni-activiteit van Impuls in 2024 aan te kondigen, een informele borrel om andere alumni en de Impuls commissie te ontmoeten. Er zal daarnaast genoeg ruimte zijn om bij te praten, terug te denken en te discussiëren over de toekomst van Impuls onder het genot van een verfrissend drankje.

Alumnicommissie Impuls is de community voor Technische Natuurkunde alumni van de Universiteit Twente (UT) / Technische Hogeschool Twente (THT). Hun doel is het faciliteren van de verbinding tussen alumni en studenten en tussen de alumni onderling.

Impuls activiteit - Regioborrel

• Locatie:             't Taphuys, Utrecht
  • Datum:              Woensdag 28 februari
  • Starttijd:            19:00

Het is niet verplicht om je voor deze activiteit aan te melden, maar het helpt wel om een beeld te schetsen van de opkomst. Schrijf je hier in!