UTAlumni NetwerkAgendaAlumnivereniging ConcreeT - 30 jarig bestaan CT

Alumnivereniging ConcreeT - 30 jarig bestaan CT

Op 3 juni zal er een activiteit plaatsvinden op het terrein van de Universiteit Twente! Deze activiteitdag zal plaatsvinden ter ere van het 30-jarige bestaan van de studie civiele techniek in Enschede. Bij het vieren van dit mooie jubilieum kunnen alle afgestudeerden natuurlijk niet missen. Daarom is deze dag bedoeld voor alle afgestudeerden civiele techniek en huidige studenten. Tijdens deze dag kan je weer een keer terug keren naar de universiteit en herinneringen ophalen aan de tijd die je hier hebt doorgebracht! Er zal de tijd zijn om de campus terug te zien en er is voldoende tijd om bij te praten met oud-studiegenoten en mensen van de opleiding tijdens een gezellige netwerkborrel in de Horst. Daarna is er ook de mogelijkheid om deel te nemen aan het diner.

Het aanmelden als ConcreeT-lid met diner kost 15 euro, en zonder diner kost het als ConcreeT-lid €7.50. Het belooft een mooie dag te worden waarbij het jubilieum goed gevierd gaat worden. We hopen je te zien op zaterdag 3 juni!

Wil je meer informatie of je aanmelden?
Klik hier