UTAlumni NetwerkAgendaAlumnivereniging Nestorix - 30e verjaardag

Alumnivereniging Nestorix - 30e verjaardag

Ook al hebben we documentatie van nóg eerdere dagen, de officiële registratie van Nestorix - alumnivereniging van Philosophy of Science, Technology and Society - bij de Kamer van Koophandel vond plaats op 13 mei 2023. In mei is dat precies 30 jaar geleden!

Daarom plannen we een geweldig programma met evenementen en bieden we filosofie alumni de mogelijkheid om te herenigen met medestudenten. Verwacht lezingen, ontmoetingen met oud-bestuursleden, voordrachten uit 30 jaar notulen, 31 jaar oude (!) Nestorix magazines, enzovoort. Het zal er allemaal zijn.

Ruwe tijdsplanning: zaterdag 13 mei, van 13.00 tot 18.00 uur.
Locatie: Universiteit Twente, Enschede

Maarrrr, wel moeten we weten of je interesse hebt! Met hoeveel mensen moeten we rekening houden? Hebben we genoeg plek voor jullie? Moeten we überhaupt iets organiseren? We hopen het!

Ben jij een filosofie alumnus? Laat ons dan vóór 22 maart weten of je geïntereseerd bent in dit event, door dit formulier in te vullen.

Namens het bestuur van Nestorix,

Michiel Kamphuis, Florian Helfrich, Anna-Carolina Zuiderduin