UTVrijhof CultuurNieuws archiefSparen voor kamerschoonmaak via Shout app

Sparen voor kamerschoonmaak via Shout app

Tijdens de Kick-In heeft de Universiteit Twente de nieuwe Shout app voor haar studenten geïntroduceerd. De app is bedoeld om studenten te activeren voor de rol van UT-ambassadeur. Met opdrachten in de app, kunnen ze punten verdienen die ze vervolgens kunnen inwisselen voor UT-merchandise en andere cadeaus. De kamerschoonmaak is de ultieme reward waar studenten voor kunnen sparen.

Via opdrachten in de Shout app delen studenten hun liefde voor de universiteit via hun eigen sociale media. Ook kunnen ze bijvoorbeeld feedback insturen waarmee ze merchandise kunnen verdienen.

Shout is beschikbaar voor alle UT-studenten en biedt individuele of groepsopdrachten aan via hun smartphone of tablet. Suggesties voor opdrachten of cadeaus? Mail ze naar shout@utwente.nl. Kijk voor meer informatie op www.utwente.nl/shout.