UTAlumni NetwerkNieuwsNieuw blad voor de hele UT-community: Campus

Nieuw blad voor de hele UT-community: Campus

Het nieuwe blad Campus valt binnenkort op jouw deurmat! Een blad voor de hele UT-community met verhalen over onderwijs, onderzoek, ondernemerschap, studentenleven en alumni.

In deze eerste editie: hoogleraar Detlef Lohse in een openhartig interview over de verhouding tussen zijn privéleven en carrière, onderzoeker en UT-alumnus Tom Kamperman over hoe hij wegens de coronacrisis vanuit Amerika terug moest vliegen, en de campus als het nieuwe klooster. Heb jij het blad niet ontvangen? Geef dan jouw huidige adresgegevens door en lees hem voor nu online.

U-Today en Marketing & Communicatie zijn verantwoordelijk voor het bedenken en maken van Campus. Het blad is de gezamenlijke opvolger van twee magazines: het Science & Technology Magazine van U-Today en het Alumni- en Relatie Magazine van de UT. Het eerste exemplaar wordt naar medewerkers, alumni en relaties opgestuurd per post. Studenten ontvangen het blad per mail. Alleen in de campuswoningen ploft er nog een geprinte versie op de deurmat.