Hoe zorg je ervoor dat je doelgroep je op Google vindt? En wat zijn de do's en don'ts voor het schrijven van website-teksten?
In 90 minuten geven we je een overzicht van de belangrijke basics om je website beter vindbaar te maken op het internet en om de informatie voor je doelgroep te verbeteren.
- Cursus is voor
Studenten en medewerkers die met het Content Management Systeem Webhare werken om websites van de UT te beheren.
- Datum
Gemiddeld vier keer per jaar. Zie data onderaan in registratieformulier.
- Tijd
90 minuten. Daarna is de docent nog aanwezig voor (individuele) vragen.
- Locatie
Gebouw Spiegel bij Marketing & Communication. De exacte locatie staat in de bevestigingsmail. Het is ook mogelijk online aan te sluiten (via Teams). Geef je voorkeur op in het registratieformulier. Indien je voor online kiest zul je enkele dagen voor de cursus de Teams-link ontvangen.
- Cursus kosten
Gratis
- Maximaal aantal deelnemers
10 @ Spiegel, meer online (Als er een wachtlijst is en je aangeeft dat je online mee wilt doen, dan gaan we je verplaatsen naar de deelnemerslijst en ontvang je hier bericht van.)
- Trainers
Anne Heining (UT-brede training) of Jessica van Loenen (sessies specifiek voor Marketing & Communication)
- Cursus materiaal
Je ontvangt de Powerpoint presentatie indien gewenst op paier tijdens de cursus. De digitale versie is achteraf ook beschikbaar.
- Good to know
Je hebt geen laptop nodig. De taal is afhankelijk van de deelnemers, Engels of Nederlands. De slides zijn altijd in het Engels.
Contact
Neem voor vragen contact op met een van de trainers.