HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenOp naar Frankrijk voor challenge Olympische Spelen

Op naar Frankrijk voor challenge Olympische Spelen ECIU University

Frankrijk is komende zomer gastheer van de Olympische Spelen. Onze Franse partner van het European Consortium of European Universities (ECIU) ontwikkelde daarom een interessante sport challenge en nodigt UT-studenten uit om deel te nemen.

Tijdens de vijfdaagse challenge in het Franse Valenciennes bedenk en ontwerp je innovatieve, technische oplossingen voor de sportbeoefening. Dit doe je samen met andere Europese studenten in een internationaal team. Vervolgens presenteer je het eindproduct aan een jury en maak je ook nog eens kans op een ondernemersprijs.

Voor meer informatie en voor het volledige programma, klik hier.

Beslis snel, de deadline voor inschrijving is donderdag 6 juni. De challenge loopt van 24 juni tot en met 28 juni.

Challenge providers zijn: Decathlon, Toyota MotorsĀ  en Mission Bassin Minier.

Heb je vragen over mogelijke reiskostenvergoedingen, neem dan contact op met onze mobility officer, Yael Veenstra Konzizky.

Kijk hier voor meer interessante uitdagingen of meld je aan voor de ECIU-nieuwsbrief om altijd als eerste op de hoogte te zijn van de nieuwste leermogelijkheden.