HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenGeef jouw input op de nieuwe visie Sport & Cultuur

Geef jouw input op de nieuwe visie Sport & Cultuur

Wil jij graag mee bepalen waar wij ons de komende vier jaar op moeten richten wat betreft sport en cultuur op de UT? Vul dan dit formulier in en geef ons jouw input!

De Student Union werkt samen met Manager Sport & Cultuur, Vrijhof Cultuur, Sportcentrum, SUT en Apollo aan het opstellen van de Visie Sport & Cultuur 2023-2027. Deze visie wordt het hoogste beleidsdocument binnen sector Sport & Cultuur op de UT en omvat de belangrijkste focuspunten. Wij horen graag van jou wat er in de nieuwe visie moet komen te staan. Laat ons dus weten wat jouw standpunt is en vul het formulier in.

We kijken uit naar jouw input zodat we samen de Visie Sport en Cultuur vorm kunnen geven!