Op naar de finale voor de "Great Negotiators" UT-studenten gaan voor winst in eindstrijd van world Negotiation Challenge

DE "GREAT NEGOTIATORS" bereiken de finale van de negotiaton challenge 2023

De Negotiation Challenge (TNC) is een van de oudste en meest prestigieuze internationale onderhandelingscompetities. TNC heeft de 's werelds beste student onderhandelaars van vooraanstaande universiteiten mogelijk verwelkomen.

De wedstrijd is fel bevochten door topuniversiteiten uit de hele wereld (eerdere winnaars waren onder meer Harvard Law School), en het harde werk en de toewijding van het UT-team hebben hen een plaats in de finale opgeleverd. Het team staat te popelen om hun universiteit te vertegenwoordigen op dit prestigieuze evenement, waar ze het zullen opnemen tegen topinstellingen met gerenommeerde onderhandelingsopleidingen.