HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenVerkiezingen studentengeleding Faculteitsraad EEMCS 2023

Verkiezingen studentengeleding Faculteitsraad EEMCS 2023

Dit voorjaar worden verkiezingen gehouden voor de studentengeleding van de Faculteitsraad EEMCS. Het betreft de termijn september 2023- augustus 2024.

Tot en met maandag 4 april 2023 is het kiezersregister ter inzage bij het stembureau. Hiervoor kunt u mailen naar het Stembureau, polling-eemcs_at_utwente.nl. In het register zijn de studenten opgenomen die op de peildatum officieel stonden ingeschreven bij een opleiding van EEMCS.

De dag kandidaatstelling is vastgesteld op dinsdag 18 april (tot 17.00 u.)

Kandidaten wordt verzocht een ingevulde (desgewenst gezamenlijke) kandidatenlijst, inclusief 5 ondersteuners, te mailen met de bijbehorende instemmingsverklaring (voor elke kandidaat).

De FR-EEMCS heeft 8 zetels voor zowel de medewerkers- als de studentengeleding.

Het tijdschema voor de verkiezingen (pdf).