HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenAls oud- pre-masterstudent jouw ervaringen delen op jouw hogeschool!

Als oud- pre-masterstudent jouw ervaringen delen op jouw hogeschool!

Ben jij enthousiast over jouw master aan de Universiteit Twente en lijkt het je leuk om eens voorlichting te geven op jouw oude hogeschool? Uit onderzoek is gebleken dat hbo studenten het belangrijk en inspirerend vinden om de ervaringen te horen van andere studenten, dit kan een groot verschil maken in hun studiekeuzeproces.

Hogescholen en hbo-opleidingen organiseren regelmatig voorlichtingsevents waarvoor zij per e-mail oud-studenten benaderen. Heb jij zo’n e-mail ontvangen, óf heb je nog contact met jouw oude hogeschool, opleiding of studieloopbaanbegeleider (SLB’er) en geven zij aan interesse in jouw presentatie te hebben?

Het Study Information Centre (SI) kan je helpen door voorlichtingsmateriaal te regelen zoals een presentatie en brochures, zodat jij niet met lege handen op pad gaat. Daarnaast krijg je na afloop van de voorlichting een vergoeding van 35 euro* voor het geven van de voorlichting.

Klik hier om je aan te melden bij het SI. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

*Let op; moet jij aantoonbaar verder dan een uur reizen naar je oude hogeschool? Dan is er een extra vergoeding mogelijk ter compensatie van je reistijd.