Voorlichting geven op jouw middelbare school!

Ben jij enthousiast over jouw studie aan de Universiteit Twente en lijkt het je leuk om eens (in het Nederlands) voorlichting te geven op jouw oude middelbare school? Uit onderzoek is gebleken dat scholieren het inspirerend vinden om voorlichting te krijgen van een student, dit kan een groot verschil maken in hun studiekeuzeproces.

Middelbare scholen organiseren regelmatig voorlichtingsevents waarvoor zij per e-mail oud-leerlingen benaderen. Heb jij zo’n e-mail ontvangen, óf heb je nog contact met je oude school en geven zij aan hier interesse in te hebben en lijkt jou dit ook leuk?

Het Study Information Centre (SI) kan je hierbij helpen door voorlichtingsmateriaal te regelen zoals presentatie en brochures, zodat jij niet met lege handen op pad gaat. Daarnaast krijg je een vergoeding van 35 euro* voor het geven van de voorlichting.

Meld je hier aan bij het SI. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Let op; moet jij aantoonbaar verder dan een uur reizen naar je oude middelbare school? Dan is er een extra vergoeding mogelijk ter compensatie van je reistijd.