Vrijhof, dé plek voor cultuursnuivers!

Ga jij graag naar het theater of musea? Of ben je liever zelf creatief bezig? Dan ben je op de campus van de Universiteit Twente aan het juiste adres. De Vrijhof is hét centrum voor culturele activiteiten en evenementen op de campus. Van theatervoorstellingen, exposities tot culturele cursussen je kunt het allemaal meemaken. En zeg nou zelf, je studietijd is toch óók een tijd voor fun en vermaak.

Cultuurverenigingen

Wil jij als student naast jouw studie zelf muziek maken en of zingen bij een orkest, koor of big band? Of speel je graag toneel of in een musical? Dans je liever? Alles is mogelijk. De campus biedt ruimte aan studenten om lid te worden van een van de zestien verschillende cultuurverenigingen die er zijn. Bekijk het aanbod en neem contact op met de vereniging die jou aanspreekt. Maak van jouw studietijd ook een creatieve, sociale én ontspannen tijd.

Theatervoorstellingen

Naast dat je, met je medestudenten, een leuke tijd kunt hebben in het culturele verenigingsleven kun je ook voorstellingen bezoeken in een van de vier theaters die de Vrijhof rijk is. En deze wil je echt niet missen. Zo trappen we dit academiejaar af met de Global Comedy Night op woensdag 14 september om 19.30 uur. Boek nu je kaartje en garandeer jezelf van een plek in ons Openluchttheater. Kijk op www.utwente.nl/cultuur of scan de QR-code en reserveer jouw plekje.

Meer weten?

Wil je meer weten over de verschillende mogelijkheden en kansen? Kom gerust langs bij het team van Vrijhof Cultuur. Je kunt ons vinden in het gebouw Vrijhof op de begane grond, vlak bij de bibliotheek en tegenover de expositieruimtes. Wees welkom!