HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenHerinnering: 28-30 september: Proef en stem nieuwe warme drankenautomaten

Herinnering: 28-30 september: Proef en stem nieuwe warme drankenautomaten

Op dit moment is Campus & Facility management druk bezig met de Europese aanbesteding voor warme-drankenautomaten. Het huidige contract met Jacobs Douwe Egberts loopt aan het einde van dit jaar af en vanaf 1 januari 2022 start het nieuwe contract met een eventueel nieuwe leverancier.

CFM vindt het belangrijk dat de smaak van jullie - medewerkers en studenten van de UT - leidend is in de keuze voor de leverancier die de warme-drankenautomaten op de campus mag verzorgen en daarom is de smaak- en belevingstest een belangrijk onderdeel van deze aanbesteding.

Smaak- en belevingstest 28-30 september
Van dinsdag 28 september tot en met donderdag 30 september tussen 09.00 uur 16.30 uur heb je de mogelijkheid te komen proeven en een stem uit te brengen in de Foyer van het gebouw de Vrijhof. Jouw stem is bepalend, dus zorg dat je er bent!