HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenMogelijkheid tot bestellen van zelftesten voor COVID-19 verlengd tot 1 september

Aanvankelijk zou de portal zelftestonderwijs.nl tot 1 augustus aanstaande online zijn. In overleg met het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen is besloten dat medewerkers en studenten van de instellingen in het hoger onderwijs nog tot ten minste 1 september a.s. gebruik kunnen maken van de portal om een zelftest te bestellen.

Uiterlijk 13 augustus besluit de Rijksoverheid definitief over welke maatregelen gelden voor het hoger onderwijs in het aankomend academisch jaar. In deze afweging zullen ze ook aandacht besteden aan of en hoe het verstrekken van zelftesten in de nabije toekomst blijft voortbestaan.