HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenLaatste kans om je voor de cursus Scriptie Boost aan te melden

Laatste kans om je voor de cursus Scriptie Boost aan te melden

Het UT Skills Lab en het UT Writing Centre bieden op 24, 25, 26 februari een online Scriptie Boost-cursus aan. Dit is een intensieve schrijfcursus die is ontworpen om BSc- en MSc-studenten, die momenteel bezig zijn met hun scriptie, te ondersteunen.

De Scriptie Boost omvat korte lessen over scriptieschrijven, tips voor het omgaan met veelvoorkomende problemen, nuttige Engelse taalbronnen, en meerdere mogelijkheden om individuele hulp te krijgen van een UT Writing Centre tutor. Of je nu hulp nodig hebt bij het schrijven of gewoon deel wilt uitmaken van een ondersteunde gemeenschap van studentenschrijvers, deze cursus is voor jou.

Dit is een Engelstalige cursus, maar studenten kunnen individuele hulp in het Nederlands krijgen.

Meld je hier aan voor Scriptie Boost