HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenStart je loopbaan met een stage in Silicon Valley

Start je loopbaan met een stage in Silicon Valley

Op zoek naar een stage om je loopbaan te starten in 2022? Internships in the Valley biedt getalenteerde Master en PhD studenten de kans om stage te lopen bij innovatieve startups en bedrijven in San Francisco. Het programma is een unieke samenwerking tussen alle 13 Nederlandse onderzoeksuniversiteiten, VSNU en het Nederlandse Consulaat-Generaal in San Francisco.

Wat biedt het programma?

• Op maat gemaakte matching met top bedrijven in Silicon Valley
  • Ondersteuning bij visumaanvragen en voorbereidingen voor vertrek
  • Lokale netwerkevenementen tijdens de stage

Ben jij wat de Valley zoekt?

• Innovatieve denker met een proactieve mentaliteit
  • Affiniteit met ondernemerschap, innovatie, data wetenschap, of technologie

Vereisten?

• Huidige Master of PhD student aan een Nederlandse onderzoeksuniversiteit, of minder dan een jaar geleden afgestudeerd
  • Minimaal GPA van 7

Applicaties zijn open tot en met 1 November 2021, dus mis deze kans niet. Bezoek onze website voor meer informatie over de aanmeldingsprocedure en om de deelnemende bedrijven te bekijken. Zorg ervoor dat je Internships in the Valley volgt opĀ  LinkedIn, Instagram, Facebook en Twitter voor regelmatige updates over nieuwe deelnemende bedrijven en het leven in het hart van tech!