HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenVinod Subramaniam: "Voor mij is diversiteit een way of life"
Rikkert Harink

Vinod Subramaniam: "Voor mij is diversiteit een way of life" Onze eerste Diversity Week is officieel begonnen!

De Diversity Week is officieel begonnen! Wil jij weten hoe de opening gisteren ging? Bekijk dan hieronder alvast het korte filmpje. Een uitgebreidere versie krijg je later te zien.

Er is deze week van alles te doen. Doe jij mee?

Vinod Subramaniam over diversiteit en inclusie

Voor Vinod Subramaniam (voorzitter College van Bestuur) is diversiteit een way of life. Ben jij benieuwd hoe hij diversiteit en inclusie ziet en wat dit nu precies betekent voor iedereen die werkt of studeert aan de UT? Bekijk dan hieronder zijn inspirerende video-interview.

Magazine over diversiteit en inclusie

Wij staan in deze Diversity Week uitgebreid stil bij onze diverse UT-community en bij de noodzaak om te blijven werken aan inclusie, altijd en overal. Daarom hebben wij een bijzonder magazine uitgebracht waarin diversiteit en inclusie centraal staan. Anouk Geenen heeft, als Incentive Fund-winnaar, het initatief genomen om dit magazine te (laten) maken, samen met U-Today en SEG Inclusion. Pak een magazine of lees onze verhalen online. Laat je inspireren en ervaar de kracht van verbinding.

Blijf op de hoogte en doe mee!

Wil jij op de hoogte blijven? Schrijf je dan snel in voor het onderwerp 'inclusie' (alleen voor het Medewerkersportal) en volg ons ons op de socialmediakanalen van de UT #connectUT. Ben jij benieuwd waar jij deze week allemaal aan mee kunt doen, zodat we samen blijven werken aan diversiteit en inclusie? Bekijk dan het volledige programma van de Diversity Week.