UT Entrepreneurial Challenge 2021 start in maart

Ben jij klaar voor een uitdaging? De 5e editie van de UT Entrepreneurial Challenge 2021 start in maart! De UT Entrepreneurial Challenge is een fantastische kans voor studenten om zich te ontwikkelen en om hun eigen innovatieve idee, prototype, bedrijfsplan of onderzoeksproject te naar een hoger niveau te tillen, samen met veel interessante bedrijfspartners. Dit initiatief is opgezet in nauwe samenwerking met de University of Twente, Student Union, Novel-T, ETM en Designlab.

Als ondernemende ingenieur die probeert de wereld een betere plek te maken, kan jij jouw ideeën pitchen en zowel persoonlijk als professioneel groeien! Deelname aan deze challenge betekent dat je op de schouders van het UT Challenge netwerk staat. Je leert succesvolle ondernemers en toonaangevende internationale bedrijven kennen, die je op weg helpen van idee naar prototype en start-up.

Naast het ontwikkelen van persoonlijke en professionele skills, maak je kans op een aantal prachtige prijzen om jouw idee te lanceren. Of je pas net begint in de eerste fase van ideevorming, of je hebt al een prototype of bedrijfsplan opgezet, elke categorie kan meedoen en profiteren van deze challenge! Lees hier meer over hoe je kan meedoen.

De UT Challenge duurt 4 maanden om je voldoende tijd te geven om aan je bedrijfsplan te werken. In de loop van deze maanden volg je workshops, een kick-off evenement, speeddates, en de eindfinale. Naast deze evenementen is het aan jou hoe veel tijd je wilt investeren in je project. Bekijk hier een uitgebreide tijdlijn.

Wil jij de volgende stap nemen om je idee daadwerkelijk te realiseren, je professionele netwerk op te bouwen, en veel verschillende vaardigheden verder ontplooien? Geef je dan hier op voor deze waardevolle en leuke ervaring en laat ons je helpen op weg naar succes!