Covid-19 update 21 augustus 2020

De opening van het nieuwe academisch jaar vindt op 31 augustus plaats. We heten je van harte welkom en willen we je vast voorbereiden op het studeren op de campus in relatie tot het coronavirus.

On Campus als het kan – Online omdat het kan

Vanaf het nieuwe academische jaar zijn de gebouwen op de campus weer geopend. Je bent van harte welkom op de campus. Bij de UT vindt onderwijs en onderzoek plaats op de campus áls het kan en wordt dit online georganiseerd omdat dat kan. Zo kun je toch een deel van je tijd op de campus doorbrengen om anderen te ontmoeten. Dit geldt helemaal voor jou als student en in het bijzonder voor alle nieuwe studenten. Gelukkig kan dit ook vanwege de aard van onze campus en alle maatregelen die we treffen om dit op een veilige en verantwoorde manier te doen.

Lees hier verder wat dit allemaal inhoudt.