HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studenten‘Gezellig!’ Kom ook naar het Virtual Language Café

‘Gezellig!’ Kom ook naar het Virtual Language Café

Mis jij het contact met studiegenoten en de leuke gesprekjes met mensen in de kroeg? Het UT Language Centre biedt de mogelijkheid om nieuwe mensen te ontmoeten in het virtual Dutch Language Café. Hier praat je over dagelijkse dingen in een gezellige setting. Tegelijkertijd verbeter je je Nederlands of help je anderen daarbij.

Het Virtual Language Café is er elke dag van 12.00 tot 13.00 uur. Je kunt meedoen wanneer het jou uitkomt en deelname is gratis. Alle studenten, medewerkers en UT Language Centre-cursisten zijn welkom bij het Virtual Language Café.

Hoe werkt het?

Elke werkdag wordt even voor 12.00 uur het Café via Canvas Conferences geopend. Druk op ‘join’ en doe je webcam en microfoon aan.

Het Language Café begint met Nederlandse muziek. Je kunt proberen uit te vinden waar het liedje over gaat. De tekst kan gebruikt worden als gespreksstof. Via de break-out rooms ga je met 3 of 4 anderen in gesprek. Een Nederlandse docent of Nederlandse cafébezoekers helpen de taalleerders daarbij.

Kom eens kijken en meld je aan via de volgende link: https://canvas.utwente.nl/enroll/A8HNE7