Bijna 20.000 euro voor noodfonds studenten

Hartelijk dank voor alle donaties en de hartverwarmende reacties! We zijn trots op onze betrokken UT-community die al bijna 20.000 euro heeft gedoneerd aan het Studenten Noodfonds van het Universiteitsfonds Twente.

En wat geweldig dat zoveel studenten ook een donatie deden, klein of groot, en daarmee hun solidariteit toonden met hun medestudenten in nood! Heel veel dank!

Op www.steunutwente.nl/project/corona lees je alle bijzondere en warme reacties van de donateurs! Iedereen heeft een eigen reden om bij te dragen en zijn of haar betrokkenheid te tonen.  Doneren kan overigens nog steeds. Laat ook een mooi bericht achter! Heel veel dank namens de studenten die deze steun zo goed kunnen gebruiken!