MKB Fellowship Programma / UITGESTELD

Het MKB Fellowship Programma is een initiatief van de Rabobank en de Universiteit Twente met als doel een kenniscommunity te vormen van Overijsselse bedrijven en UT Master studenten.

Het MKB-Fellowship programma brengt aanstormend talent zoals jij en het Overijssels MKB bedrijfsleven vroegtijdig samen. Met als doel elkaar duurzaam te verrijken met kennis en netwerk. De bedrijven bieden tien beurzen aan tien geselecteerde UT-masterstudenten voor een jaar. Als tegenprestatie neem jij actief deel aan de MKB-Fellowship community met workshops, challenges, bedrijfsbezoeken en netwerkevents. Als je geselecteerd wordt voor dit programma, kun je het collegegeld van 1 studiejaar van je Masterstudie gecompenseerd krijgen.

Vanwege de Covid-19 maatregelingen is de selectie procedure voor dit programma uitgesteld tot februari 2021.

www.utwente.nl/mkb-scholarships