HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenFoodconcepten FoodCity Appèl rouleren per 1 april

Foodconcepten FoodCity Appèl rouleren per 1 april

En nee, het is geen grapje! Op maandag 1 april worden de huidige roulerende foodconcepten in de kantines gewisseld voor nieuwe. Benieuwd welke nieuwe foodconcepten er komen?

In de meeste gebouwen is een standaard assortiment: de foodconcepten The Bakery, Coffee & Co, Greens en Stock ’n Broth. Daarnaast zijn er ook foodconcepten, die na een periode van enkele maanden wisselen. Sommige concepten komen terug op een andere locatie, andere concepten worden (tijdelijk) uit het assortiment gehaald.

DE NIEUWE INDELING

In gebouw Spiegel kun je genieten van het concept Flammkucheria en Get Toasted. Het huidige concept Break a l’egg zal verhuizen naar de Waaier. Naast Break a l’egg, is Haute Dog terug van weggeweest en vanaf 1 april ook te vinden in de Waaier. In de Horst wordt het nieuwe concept Nordic Kitchen gelanceerd. Bij Nordic Kitchen draait het vooral om puur en gezond eten, geïnspireerd op gerechten uit Scandinavië.  De andere foodconcepten die te vinden zullen zijn in de Horst bestaan uit recepten met Spaans temperament en Mexicaanse pittigheid: Oh la la Tortilla & Bocadillo’s.

Inspiratieweek van start

Op 1 april zal ook de inspiratie week van start gaan, waarbij ook in de Waaier en de Spiegel gerechten van Nordic Kitchen gepresenteerd worden.

CONTACT

Heb je feedback/ideeën/tips/tops voor Appèl? Laat ons dit weten door ons feedbackformulier in te vullen.