Mededelingen feestdagen

De Universiteit is tijdens de Kerst- en Nieuwjaarsperiode gesloten vanaf woensdag 25 december 2019 tot en met woensdag 1 januari 2020 (behalve Bastille en Sportcentrum). In deze periode staan de verwarming en verlichting van de gebouwen op de weekendstand.

Openingstijden gebouwen

Op dinsdag 24 december om 16:00 uur sluiten alle gebouwen, behalve de Horst, het Sportcentrum, ITC, Bastille en de Vrijhof. Klik voor de openingstijden van het Sportcentrum en de Bastille tijdens de kerstvakantie op onderstaande links:

In week 2 zijn alle locaties weer op de reguliere tijden geopend.

Appèl openingstijden

23 december

• Horst, Spiegel, Ravelijn, Technohal tot 14:00
  • Waaier tot 18:00

24 december

• Horst, Spiegel, Ravelijn, Technohal, Waaier tot 14:00

2 en 3 januari

• Spiegel, Ravelijn, Vrijhof, Technohal, Horst Gesloten
  • Waaier tot 18:00

Designlab

Het DesignLab is gesloten van 23 december tot en met 3 januari 2020.
In week 2 is het DesignLab op de reguliere tijden geopend (van 8.30 – 20.00).

Kerstbomen

Dinsdagochtend 24 december om 09:00 worden alle echte kerstbomen opgehaald en afgevoerd. Zorg ervoor dat de bomen afgetuigd zijn. De bomen dienen buiten bij de hoofdingang van het gebouw klaargelegd te worden. Indien hier hulp bij gewenst is, kun je contact opnemen met de Servicedesk van het gebouw.

Kerstverlichting

Graag willen we iedereen attenderen op de veiligheid betreffende kerstverlichting. Zorg aan het einde van de dag dat de kerstverlichting uitgeschakeld is en dat de stekker uit het stopcontact gehaald wordt. Kerstverlichting heeft een verhoogd risico met betrekking tot brandgevaar. Wees dus alert!

Postronde

24 december kan er vóór 12:00 post aangeleverd worden bij de Servicedesk van het gebouw. Klik hier voor de regulier postrondes.

Wij wensen je alvast een gezond 2020!

Neem voor vragen of opmerkingen contact op met Campus en Facility Management via de Servicedesk van je gebouw.