HomeOnderwijsOnderwijs voor professionalsEvenementenOp gegevens gebaseerde, op risico gebaseerde beslissingen Symposium

Op gegevens gebaseerde, op risico gebaseerde beslissingen Symposium

Het Symposium

De Nederlandse Integrale Kankerorganisatie (IKNL) en de Universiteit Twente (UT) nodigen u van harte uit voor het symposium 'Data-driven risk-based decision' dat voorafgaand aan de promotie van Tom Hueting, werkzaam bij Evidencio en promovendus wordt georganiseerd. aan de Universiteit Twente, waar hij zijn proefschrift verdedigt: 'Ontwikkelen, valideren en evalueren van klinische voorspellingsmodellen bij borst- en prostaatkanker'. Met dit symposium willen de (IKNL en de UT) inzicht geven in de waarde van 'real world' data ter ondersteuning van beslissingen in de oncologische zorg.

Waar & Wanneer
  • Datum: 22 juni 2022
  • Tijd: 12.00 - 16.00
  • Taal: Engels (tenzij iedereen in zaal NLs beheerst)