HomeOnderwijsOnderwijs voor professionalsEvenementenPLD Entrepreneurial Talk: succes- en faalfactoren voor start-ups

PLD Entrepreneurial Talk: succes- en faalfactoren voor start-ups

Interactieve lezing van UT alumnus Gilles meijer

In de volgende PLD Entrepreneurial Talk gaat Gilles Meijer, UT-alumnus en ondernemer (Golden Egg Check, ScoutinScience) in op het onderwerp startup(s) en hun succes- en faalfactoren. Tijdens het eerste deel van de lezing geeft hij perspectief op basis van onderzoek, specifiek naar de manier waarop investeerders startups in een vroeg stadium beoordelen. Het tweede deel van zijn verhaal bevat een meer persoonlijk verhaal over de groei en ambities van Golden Egg Check. Gilles vertelt over ondernemerschap tijdens een pandemie, resulterend in nieuwe concepten (StartupRoulette, She Launches) waarbij Golden Egg Check zich aanpaste aan trends als werken op afstand en toenemende aandacht voor diverse teams.

Deze interactieve lezing en discussie is toegankelijk voor mensen uit de praktijk, studenten, medewerkers en iedereen uit de regio Twente/Deventer. De sessie zal ook worden bijgewoond door collega's en coaches van het Europese Panther programma en Flanders Business School. Bereid je dus voor op een stimulerende en inspirerende presentatie en discussie!

Praktische informatie

• Er is een maximum van 25 deelnemers in verband met de maatregelen rond COVID-19.
  • De lezing is gratis!
  • 14 oktober in de Gasfabriek - Deventer
  • Aanvang 19.30 - 21.00 uur
PLD Entrepreneurial Talk: succes- en faalfactoren voor start-ups