UTFaculteitenTNWNieuwsTNW opleidingen in top 3 NSE

TNW opleidingen in top 3 NSE

We zijn verheugd om te melden dat TNW-opleidingen recentelijk uitstekende scores hebben behaald in de Nationale Studenten Enquête (NSE). Deze enquête is een belangrijk instrument om de onderwijskwaliteit aan Nederlandse universiteiten te beoordelen en de resultaten weerspiegelen de waardering van onze studenten.

Hoge scores TNW

Overall gezien hebben TNW-opleidingen opvallend hoge scores behaald in verschillende categorieën. Technische Natuurkunde, Chemical Science & Engineering en Advanced Technology beheersen zelfs de top 3 van de best scorende UT-opleidingen! Dit succes kan alleen maar het resultaat zijn van de toewijding van onze docenten en medewerkers in samenwerking met de inzet en betrokkenheid van de studenten.

Als faculteit zijn we blij dat input van de studenten ons in staat stelt om het onderwijs voortdurend te verbeteren en de leerervaring te optimaliseren. We zijn vastbesloten om voort te bouwen op dit succes en te streven naar onderwijs van uitmuntende kwaliteit. We blijven investeren in innovatieve lesmethoden, state-of-the-art faciliteiten en nauwe samenwerking met het bedrijfsleven, zodat studenten de beste mogelijkheden hebben om hun talenten te ontwikkelen en klaar zijn voor toekomstige uitdagingen.

.