UTFaculteitenTNWEvenementenLezing 'Trends in scientific integrity', door Jonathan Soeharno

Lezing 'Trends in scientific integrity', door Jonathan Soeharno

Graag nodigen wij al onze UT-collega's uit voor een inspirerende lezing over trends in wetenschappelijke integriteit, gegeven door Jonathan Soeharno.

WETENSCHAPPELIJKE INTEGRITEIT IN ZEVEN TRENDS

Een inbreuk op wetenschappelijke integriteit is de zwaarste beschuldiging die een wetenschapper ten laste kan worden gelegd. Maar wat is integriteit? Waarom vinden we integriteit zo belangrijk - het staat immers in bijna alle gedragscodes? En waarom wordt er zoveel nadruk gelegd op schendingen in plaats van op de - positieve - verwezenlijking van integriteit? Professor Soeharno zal dit ongrijpbare fenomeen tastbaarder maken in een interactieve lezing, met actuele voorbeelden en trends.

• Woensdag 1 juni - 10.45 - 13.00 uur
  • Waaier 1

De lezing van Jonathan Soeharno is toegankelijk voor alle UT-collega's. Aanmelden is niet nodig. We hopen je daar te zien!

Lees voor meer informatie, het Engelstalige bericht. Invitation: lecture Trends in scientific integrity, by Jonathan Soeharno