UTTechMedTechMed CentrumNieuwsLaatste oproep voor PhD Poster Abstract Inzendingen!

Laatste oproep voor PhD Poster Abstract Inzendingen!

Reisbeurzen toegekend aan promovendi/onderzoekers

Laatste oproep! De deadline voor PhD-posteraanvragen voor de ECIU Research Conference in Barcelona is open tot 6 juni 2023!

PhD's met aanvaarde inzendingen van postersamenvattingen ontvangen reisbeurzen van ECIU@UT om hun deelname aan de conferentie te bekostigen (geen kosten).

Op 3 en 4 oktober 2023 zal onze ECIU-partner, Universitat Autònoma de Barcelona, gastheer zijn van de ECIU University Research Conference, de eerste conferentie gericht tot zowel de universitaire gemeenschap als regionale belanghebbenden, zoals bedrijven, overheidsdiensten en het maatschappelijk middenveld, met als doel van het voorstellen en delen van op uitdagingen gebaseerde onderzoeksinitiatieven in een interactief forum, gerelateerd aan SDG11 en vier hoofdonderwerpen:

• Energie en Duurzaamheid
  • Veerkrachtige Gemeenschappen
  • Vervoer en Mobiliteit
  • Circulaire Economie

De conferentie wordt georganiseerd door de ECIU University als onderdeel van het ECIU University Research Institute for SMART European Regions (SMART-ER) project, gefinancierd door het Horizon 2020 onderzoeks- en innovatieprogramma van de EU, en door het door Erasmus+ gefinancierde programma ECIU University (ECIUn+). Het wordt ook gecoördineerd door een wetenschappelijk comité dat bestaat uit leden van de 12 ECIU-universiteiten.

Het aantal plaatsen is beperkt tot 200 deelnemers en er wordt voorrang gegeven aan deelnemers aan de postersessies (voor promovendi) of aan de challenge-based sessies.

Voor vragen/opmerkingen/suggesties kunt u mailen naar r.t.wakamiya@utwente.nl! Er zijn ook veelgestelde vragen op de website voor meer informatie.