UTTechMedTechMed CentrumNieuwsMeerwaarde voor het hele land

Meerwaarde voor het hele land

Jordy van Zandwijk fungeert als aanjager van technologische innovatie. Bouwen zijn collega’s een MRI-scanner waar mensen rechtop in kunnen, dan bedenkt hij daar uiteenlopende nieuwe toepassingen bij. Om die vervolgens bij de ziekenhuizen en medische centra onder de aandacht te brengen. Als psychiater en onderzoeker is Joanneke Van der Nagel bijzonder geïnteresseerd in hoe technologie de behandeling van patiënten in de verslavingszorg kan verbeteren. Waarom hebben deze twee elkaar eigenlijk niet eerder ontmoet?

Het verhaal van Joannekes patiënten is een verhaal over Jordy’s beeldvorming.

Lees hier het hele interview.

The story of...

Wetenschappers, ondersteunend personeel, studenten en alumni; in deze serie vertellen ze allemaal over wat hen inspireert en hoe hun dagelijkse werk een bron van inspiratie kan zijn voor anderen.

Zelf een inspirerend verhaal om te delen? Of, nog beter, nieuwsgierig naar het verhaal van iemand anders?

Laat het ons weten via Shaping2030@utwente.nl