MedTech Talent Event Aan de slag bij een MedTech bedrijf om te werken aan de gezondheidszorg van morgen

Baat Medical, UnitronDelta Diagnostics en TMSi zijn een voorbeelden van deze vooruitstrevende bedrijven die op zoek zijn naar getalenteerde nieuwe collega’s. Pak je kans en kom in contact met deze koplopers in de sector op het MedTech Talent Event op 9 februari in het TechMed Centre.

Door het doen van korte challenges ontdek je de MedTech bedrijven en maak met je team kans op de hoofdprijs! Zorg bovenal dat je de lunch lecture niet mist - daarover later meer.

MedTech Talent Event

• Save the date: 9 februari 2024
  • Locatie: TechMed Centre (Atrium & Auditorium), Universiteit Twente
  • Doorlopende business expo & challenges : 10:00 - 14:00 uur
  • Lunch lecture: 12:00 - ±12:45 uur (inclusief lunch!)

Een paar tips om het meeste uit het event te halen:

• Meld je aan en laat je CV achter! Niet verplicht, wel een aanrader.
  • Vorm een team met maximaal drie medestudenten om samen de uitdagingen aan te gaan en te strijden om te hoofdprijs!

Klaar om de volgende stap in je carrière te zetten? Meld je dan nu aan via de volgende link: medtechtwente.nl/nl/events/medtech-talent-event/.

Of kom langs op 9 februari. Tot dan!