Afscheidssymposium - Hermie Hermens

Afscheidssymposium - Prof.Hermie Hermens

Na meer dan 30 jaar onderwijs, onderzoek en innovatie neemt Prof.dr. ir. Hermie Hermens afscheid van de Universiteit Twente. Hermie heeft als pionier op het gebied van revalidatietechnologie en telemedicine, Twente op de kaart gezet. Zo was hij mede-oprichter van Roessingh Research en Development, Twente Zorg Academie, Vitaal Twente. De afgelopen jaren was Hermie de coördinator van het strategische onderzoeksprogramma Personalised eHealth Technology, waarmee in een sterk ecosysteem aan de UTwente én erbuiten wordt samengewerkt aan de gehele keten van innovatieve eHealth technologie: van de eerste designs tot aan opschaling in de praktijk.

Graag nodigen wij u uit voor het afscheidssymposium van Hermie op donderdag 25 mei van 13.00 tot 18.00 uur op de Universiteit Twente. Er is een inspirerend programma, waarin we terugkijken naar wat is bereikt, maar ook waarin we over de hele eHealth keten een blik op de toekomst werpen met ambities voor de komende jaren.

• Datum: 25 mei 2023
  • Tijd: 13.00 - 17.15 (achteraf borrel tot 18.00)
  • Taal: Engels
  • Formaat: Live event (achteraf video opname beschikbaar)