4TU.Health PhD Competitie

Let op: deadline voor het indienen van een poster is op 15 februari

4TU.Health PhD Competitie

Nieuwe onderwerpen verkennen en de reeds bestaande samenwerking tussen 4TU-instellingen op PhD-niveau versterken.

Om verdere samenwerking tussen 4TU-instituten te stimuleren, organiseert 4TU.Health een digitale posterpresentatie. Daarom willen we PhD-studenten in het domein van gezondheid en technologie uitdagen om hun onderzoek op een open, boeiende manier te presenteren. Via Zoom krijgen deelnemers de mogelijkheid om hun poster te presenteren en de posters van anderen te bekijken. Voorafgaand aan de presentatie worden de posters ook online 'opgehangen'. De link naar deze galerij wordt verspreid onder de instituten zodat alle onderzoekers kennis kunnen nemen van het onderzoek binnen de 4TU's op het gebied van gezondheid. Dit is je kans om 5000 euro te winnen, te besteden aan een samenwerkings(onderzoeks)project naar keuze, met een promovendus van een andere TU!

Tijdlijn van de competite

1. Poster indienen

• Deadline indiening poster: 15 februari 2023
  • Aanvraagformulier om een poster te uploaden klik hier (in het Engels)

2. Galerij voor het bekijken van posters open

• Vanaf: 24 februari 2023
  • Deelnemers beoordelen toegewezen posters van andere deelnemers.
  • Deadline uploaden evaluatieformulieren: 10 maart 2023.

3. Finaledag van de 4TU.Health PhD competitie

• Datum: 23 maart 2023
  • Tijd: 13.30 - 16.00 uur
    • 13.30 - 14.00 uur: Online deuren gaan open
    • 14.00 - 14.45 uur: Presentaties van WUR en UT
    • 14.45 - 15.00 uur: Pauze
    • 15.00 - 15.45 uur: Presentaties TU Delft en TU Eindhoven
    • 15.45 - 16.00 uur: Selectie van de beste posters en prijsuitreiking
  • Formaat: Digitaal evenement
  • Locatie: Alle ingezonden posters ontvangen voorafgaand aan het evenement een link naar de Livestream.