UTMESA+MESA+NieuwsTulpenbollen in Tokio

Tulpenbollen in Tokio

Begin december organiseerde MESA+ partner het Institute of Industrial Science van de Universiteit van Tokio (IIS) een klein evenement om tulpenbollen te planten ter ere van de ondertekening van het Memorandum of Understanding (MoU).

In oktober 2020 ondertekenden MESA+ en IIS een MoU om de samenwerking tussen beide instellingen verder te versterken. "We hebben tulpenbollen als cadeau naar Tokio gestuurd om de ondertekening van deze overeenkomst te vieren", zegt Wilfred van der Wiel. De Japanse partners besloten een 'officiƫle' plantceremonie te organiseren. "We geloven dat ze in het voorjaar prachtig zullen bloeien als symbool van onze vriendschap", zegt Satoshi Iwamoto, een van de partners bij IIS. Op 24 en 25 maart 2021 organiseren MESA+ en IIS een (online) workshop.

K.W. Wesselink - Schram MSc (Kees)
Wetenschapscommunicatiemedewerker (aanwezig ma-vr)