UTMESA+MESA+EvenementenPioneers In HealthCare: Matchmaking event

Pioneers In HealthCare: Matchmaking event

Pioneers in Healthcare: Matchmaking Event

Binnen het Innovatiefonds Pioneers in Health Care (PIHC) hebben de Universiteit Twente, Saxion, Medisch Spectrum Twente, ZiekenhuisGroep Twente en Deventer Ziekenhuis een gezamenlijk doel: snellere introductie van innovatieve technologie in de klinische praktijk. Het Pioneers in Healthcare Innovation Fund pioniert zowel door het ontwikkelen van nieuwe technologie voor klinische problemen, als door het onderzoeken van de mogelijkheden om bestaande technologie te gebruiken voor nieuwe medische toepassingen.

Op dinsdag 8 september 2020, van 17.30-19.00 uur, organiseren we het PIHC Matchmaking evenement. Dit zal geheel online plaatsvinden. Tijdens dit evenement bieden wij deelnemers een uitgelezen kans om nieuwe samenwerkingen aan te gaan of huidige connecties te versterken. Dit evenement kan niet alleen leiden tot inspirerende nieuwe projectvoorstellen voor de PIHC-oproep 2020, maar ook tot langdurige samenwerkingen, extra financiering en klinische impact.

Waar & Wanneer

• 8 September 2020
  • 17.30 - 19.00
  • Dit is een online event.
    Circa 1 week voor het event ontvangen deelnemers meer information over de online tool. pitch planning en digitale smoelenboek.
  • Language: Engels

De organisatie

Dit evenement wordt georganiseerd door: Pioneers in Health Care Innovation Fund.

Met het innovatiefonds bevorderen de Universiteit Twente, MST, ZGT, Deventer Ziekenhuis en Saxion bottom-up samenwerking tussen de wereld van nieuwe technologieën en de medische praktijk om de introductie van innovatieve technologie in de kliniek te faciliteren. Technische oplossingen om beperkingen in de huidige gezondheidszorg of nieuwe medische toepassingen van bestaande technologie te overwinnen, dat is waar het bij Pioneers in Healthcare om draait.

Meer informatie over het PIHC fonds, indiening van voorstellen en prijswinnende projecten.
Klik hier