UTFaculteitenEEMCSAgendaKIVI Innovation Drinks Twente 'Robotics'

KIVI Innovation Drinks Twente 'Robotics'

KIVI Students Twente organiseert op donderdag 8 juni weer een KIVI Innovation Drink Twente in The Gallery. Dit event bestaat uit een informele netwerkborrel in het Grand Café en twee inspirerende presentaties. Het thema is dit keer ‘Robotics’. Studenten, onderzoekers en professionals zijn van harte welkom!

Het Nederlands elftal moet zich nog bewijzen, maar het RoboTeam Twente is het al gelukt! Ze zijn gekwalificeerd voor het Wereldkampioenschap robot voetbal. Een team van UT-studenten heeft een jaar aan dit ambitieuze project gewerkt en inmiddels een mooi resultaat in de wacht te kunnen slepen. We zijn er daarom trots op dat we tijdens deze editie van de KIVI Innovation Drink het RoboTeam mogen verwelkomen. Zij zullen een presentatie verzorgen en een demonstratie geven. Daarnaast zal nog één van de sponsorbedrijven aanwezig zijn voor een presentatie.

Wil je je netwerk uitbreiden of wil je meer weten over het RoboTeam Twente? Meld je dan snel aan via de website. Deelname is geheel gratis, inclusief drankjes en een hapje.

We hopen je 8 juni te ontmoeten!