UTFaculteitenEEMCSAgendaErasmus+ Inspire Days

Erasmus+ Inspire Days

Wil je meer weten over het Erasmus+ programma aan de UT? Kom naar de Erasmus+ Inspire Days op 8, 14 en 15 mei 2024 en ontdek hoe jij optimaal gebruik kunt maken van de (financierings)regelingen die beschikbaar zijn via Erasmus+.

De Erasmus+ Inspire Days zijn bedoeld voor wetenschappelijk en ondersteunend personeel, en overige geïnteresseerden. Je kunt je laten inspireren door de verschillende Erasmus+ onderwijs samenwerkingsinitiatieven aan de UT. Tijdens de sessies zullen de UT en partnerinstellingen onze Erasmus+ projecten aan de collega’s presenteren.

Data: 8, 14 & 15 mei 2024

Locatie: Online (8 & 15 mei); TechMed Centrum (14 mei)

Website: Erasmus+ Inspire Days

In een reeks sessies van 1 uur presenteren we het scala van Erasmus+ mogelijkheden voor personeel en studenten. Je kunt presentaties bijwonen over onderwerpen als Erasmus Mundus Joint Masters, Blended Intensive Programmes, ECIU University, Strategic Cooperation en International Credit Mobility. Uitgelichte projecten zijn onder meer het Moldova Project met de Technical University of Moldova, de Masters in Humanitarian Engineering, het Cultural Adjustment Project for Improving Relations in Europe (CAPIRE) en het AI Literacy Project.

Ga voor meer informatie naar Erasmus+ Inspire Days, bekijk het programma en schrijf je in.