UTFaculteitenEEMCSNieuwsBenoeming nieuwe voorzitter examencommissie EEMCS

Benoeming nieuwe voorzitter examencommissie EEMCS

Jan Willem Polderman is benoemd tot de nieuwe voorzitter van de examencommissie van de faculteit EEMCS.

In 1987 kwam Jan Willem bij de opleiding Toegepaste Wiskunde als assistent-professor, waarna hij in 2003 als universitair hoofddocent Systems and Control aan de slag ging. Jan Willem was altijd lid van verschillende universitaire commissies, zoals de examencommissie, opleidingscommissie en de UCO (nu de UC-OW). In 2008 werd Jan Willem de opleidingsdirecteur bij Applied Mathematics en de 4TU master Systems and Control, waar hij in 2019 mee gestopt is. Momenteel is Jan Willem de opleidingsdirecteur van Industrial Design Engineering, waarnaast hij Wiskunde doceert.

Jan Willem: “Ik kijk er naar uit om voorzitter te worden van de EEMCS examencommissie en hoop dat ik kan bijdragen aan de homologatie en stroomlijning van de relevante processen over de verschillende EEMCS bachelor en masteropleidingen heen, terwijl ik tegelijkertijd een open oog heb voor de specifieke kenmerken van deze programma’s.”