UTFaculteitenEEMCSAgendaDSI Community Event

DSI Community Event

Waar cyber en esports elkaar ontmoeten

Op 26 januari organiseert het Digital Society Institute zijn eerste community event van 2023. Tijdens dit evenement trappen we af met een interessante keynote speech over cybersecurity door Dave Maasland. Daarna vertrekken we gezamenlijk naar de onlangs geopende Esportslounge in de Bastille, waar collega en oprichter van het Esportslab Guido Bruinsma meer zal vertellen over alle esportsactiviteiten op de UT. Afsluitend kan er een potje gegamed worden en openen we de bar voor een drankje!

Een mooi moment om elkaar te ontmoeten, te inspireren en plezier te hebben!

Keynote spreker over cybersecurity

Als CEO bij ESET Nederland en met veel ervaring als spreker, kan Dave zeer inspirerende toespraken houden zoals sommigen van jullie misschien hebben gezien tijdens het Risk & Resilience festival. Speciaal afgestemd op de UT, zal Dave een lezing voorbereiden met veel mogelijkheden om vragen te stellen over de uitdagingen waar wij als UT-onderzoekers voor staan.

Esports Lounge

In de Esports Lounge in de Bastille zal onze collega Guido Bruinsma meer vertellen over de esports activiteiten van de UT. Daarna: tijd om te gamen! Samen met het Esports Team Twente kun je verschillende games spelen en jouw speldata inzien!

• 14:45 - 15:00
    Amphitheater (Vrijhof)
    Deuren open

• 15:00 - 16:00
    Amphitheater (Vrijhof)
    Keynote spreker over cybersecurity door Dave Maasland

• 16:00 - 17:00
    EsportsLounge (Eerste verdieping in de Bastille)
    Korte lezing van Guido Bruinsma over de UT esports activiteiten. En: tijd om te gamen en te borrelen!

Meld je nu aan en ben erbij op 26 januari 2023!

DSI Community event - Waar cyber en esports elkaar ontmoeten
Dit is een intern event