UTDienstenCFMDuurzaamheidNieuwsUT scoort derde plek Customer Sustainability Award 2020 Lyreco

UT scoort derde plek Customer Sustainability Award 2020 Lyreco

Het afgelopen jaar heeft Lyreco, onze contractant voor kantoorartikelen, een duurzaamheidswedstrijd uitgeschreven onder 10 universiteiten die gezamenlijke de aanbesteding kantoorartikelen hebben afgerond. De UT heeft de verdienstelijke derde plek behaald. Tijdens deze mini-competitie monitorde Lyreco de deelnemers op hun duurzame gedrag ten aanzien van onderstaande punten.

De volgende resultaten werden het afgelopen jaar bijgehouden:

• Bestelde producten met 'groene boompje”
  • Evolutie producten met 'groene boom'
  • Percentage online bestellingen
  • Evolutie van online bestellingen
  • Bestelgedrag (In waarde en orderlijnen)
  • Evolutie van het lever- en bestelgedrag
  • Retouren (retouren door fout van Lyreco niet inbegrepen)
  • Retouren evolutie (retouren door fout van Lyreco niet inbegrepen)

Op de goede weg

Deze uitslag van deze duurzaamheidswedstrijd laat zien dat we op de goede weg zijn. Laten we met elkaar proberen nog duurzamer en groener te werken!

Meer weten?

Wil je meer weten over de resultaten van onze universiteit, neem dan contact op met Inkoop via procurement@utwente.nl.