UTDienstenCFMDuurzaamheidEvenementenLunchlezing en Q&A met dr. Debra Roberts (IPCC)
Dr. Debra Roberts

Lunchlezing en Q&A met dr. Debra Roberts (IPCC)

Dr. Debra Roberts (1961) is een lokale bestuurskundige uit Zuid-Afrika en is uitgeroepen tot een van de 100 meest invloedrijke personen wereldwijd op het gebied van klimaatbeleid. Roberts is daarnaast een van de medevoorzitters van Werkgroep II van het Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC). Op 20 mei zal dr. Roberts een eredoctoraat ontvangen aan onze universiteit tijdens de Dies Natalis. Met trots verwelkomen wij haar in onze gemeenschap met een lunchlezing op donderdag 19 mei.

Nu de wetenschap steeds meer wijst op een wereld van ongekende en snelle klimaatverandering, is er dringend behoefte om te begrijpen hoe menselijke en natuurlijke gemeenschappen in staat zijn om te reageren - of niet te reageren - op deze uitdagingen. Schuif op donderdag 19 mei aan in de Waaier (zaal 3) tussen 12.30 en 13.30 uur waar dr. Roberts haar kennis zal delen. Na de lezing is er de kans voor onze studenten en medewerkers om vragen te stellen tijdens de Q&A.

We verzoeken je vriendelijk om je te registreren voor dit evenement.

Lunchlezing en Q&A met dr. Debra Roberts (IPCC)
Registreer