UTVrijhof CultuurTalent on the Move

Talent on the Move Codarts Dance Company

Ontmoet nu de sterren van morgen!

De volgende generatie danstalenten, vol explosiviteit en met een ongekend niveau energie, dat biedt de voorstelling Talent On The Move van Holland Dance Festival en Codarts Rotterdam, dé internationale hotspot voor eigentijdse dans. Holland Dance Festival is er trots op het Nederlandse publiek kennis te laten maken met de sterren van morgen.

Een dertigtal dansers, afkomstig uit alle delen van de wereld, toont een uniek programma. Hun jeugdige flexibiliteit vertaalt zich naar prachtige solo’s, duetten en groepsstukken - afkomstig uit bestaand repertoire van internationale topchoreografen en uit nieuw werk van jonge choreografietalenten. Dit nieuwe werk is vaak speciaal voor de dansers van Codarts en voor deze tournee gecreëerd.

Holland Dance Festival en Codarts Rotterdam bieden jong toptalent graag een landelijk podium. De virtuoze en veelzijdige topdanstalenten dansen een pakkende en zeer gevarieerde voorstelling op het hoogste niveau, waarbij de passie en energie van het podium spat: elk jaar opnieuw, maar elk jaar anders!

Curious? Watch the trailer.

In gesprek met

Na de voorstelling kun je met de jonge danstalenten in gesprek gaan tijdens de 'ik-wil-meer-weten-van-ronde'.

'Talent On The Move' is een gezamenlijk initiatief van Holland Dance Festival en Codarts Rotterdam en biedt jong toptalent een landelijk podium om uitgebreide, noodzakelijke podiumervaring op te doen.

Prijzen

Studenten met UnionCard€ 5,-