UTVrijhof CultuurAgendaGlobal Comedy Night
Tom Deacon (c) Steve Ullathorne
Persfoto Adam Fields

Global Comedy Night Tim Hill, Tom Deacon & MC Adam Fields

De Global Comedy Night is een avond stand-up in zijn puurste vorm. Hilarisch, messcherp, gortdroog, inventief, vreemd of met een muzikale twist, maar altijd grappig. Want dat is waar stand-up om draait: de grap!

De Comedy Night is een ongedwongen avond, met een drankje binnen handbereik, een Master of Ceremonies en de beste comedians van overzees, want dat is tenslotte de bakermat van de stand-up comedy.

Tim van 't Hul (aka Tim Hill)

Tim is een herstellende cynicus. Een backpacker die vader werd. Een lieve kerel met een scherp randje. Maar bovenal een slimmerik die graag naar zichzelf verwijst in de derde persoon (dat doet hij echt).

Tim is het er niet me eens dat mensen hem een hipsteer noemen – wat betekent dat hij er waarschijnlijk een is – en ziet de wereld als een betekenisloze maar eindeloos fascinerende plek. Tim is goedkoop, schoon en duurzaam en wordt daarom door velen beschouwd als een levensvatbaar alternatief voor fossiele brandstoffen.

Tom Deacon

Tom kan soms niet geloven dat dit zijn 11e jaar wordt waarin hij in het Verenigd Koninkrijk en de rest van de wereld optreedt. Hij geniet van elke minuut omdat zijn veelzijdige en charmante persoonlijkheid hem ertoe heeft gebracht deel uit te maken van zoveel ongelooflijke dingen in de presentatiewereld.

Hij heeft de afgelopen 10 jaar live stand-up optredens verzorgd – met vier solo shows in Edinburgh in zijn zak – en is gastheer geweest van zijn eigen tv-, radio-, en online shows op BBC2, BBC Radio1, de Capital FM-ontbijtshow en zijn meer dan 8 miljoen keer bekeken YouTube voetbalzender Copa90.

Tevens was hij als gast te zien in The Rob Brydon Show, Dave’s One Night Stand en Fake Reaction.

Adam Fields

Master of Ceremonies Adam Fields is een Londenaar die in Amsterdam rondloopt. Niet als Easyjet weekendtoerist, maar als permanent bewoner. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek door zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor. Hij houdt mensen een spiegel voor. Want ondanks dat Adam hier al een tijd woont, is hij toch een echte Engelsman gebleven.

EET JE MEE?

Voor wie er een compleet avondje uit van wil maken is er nu de Vrijhof Dinner Deal!
Lees meer/bestel.

Studenten€ 5,-