Fantasten - Honger

Honger Theatergezelschap Fantasten

Honger is de nieuwe voorstelling van Fantasten. Na het aangrijpende en indrukwekkende Isolement/Happy Family (Parade 2014), is Honger een ontspannen en dromerig spel over de schoonheid van onze ‘sexual drive’.

Een lichtvoetig onderzoek naar het stillen van onze honger, naar elkaar, naar de jacht, naar de passievolle liefde. Over het verschil tussen de strenge hokjes waar we onszelf instoppen, de remmingen die we voelen door de veroordelende blik van anderen en de wilde, kadersdoorbrekende gevoelens die van binnen stormen en die we willen laten zegevieren. Voorbij de grenzen van het betamelijke. Spannend bewegingstheater met opzwepende muziek door een groep waanzinnige performers.

Regie: Titus Tiel Groenestege
Choreografie: Annabelle Lopez Ochoa
Spel/Dans: Marle Brouwer, Steef Hupkes, Melissa Pieters en Jorrit Ruijs
Vormgeving: Dieuweke van Reij
Lichtontwerp: Jantje Geldof

INSPIRATIEAVOND

Theatervereniging NEST koos deze voorstelling als inspiratieavond; alle leden kunnen op de avond zelf een vrijkaart ophalen bij de kassa.
NB Zorg wel dat je de verenigingsbijdrage betaald hebt én je je studentenpas bij je hebt.

TIP

Lees voor het bestellen de informatie voor bezoekers.

Vragen?

Maak je avondje uit compleet met de Vrijhof Cultuurhap in het Theatercafé!

Studenten met UnionCard€ 5,-
Studenten€ 7,50