Antwoorden op veel gestelde vragen


kaarten bestellen

Vraag: Hoe kan ik een kaartje bestellen?

Antwoord: Als je een kaartje wilt bestellen dien je eerst in te loggen op het digitale platform van Sport & Cultuur van de Universiteit Twente.
Studenten en medewerkers van de Universiteit Twente kunnen inloggen met hun s- of m-nummer.
Anderen kunnen per mail een account aanvragen.


Vraag: Vanaf wanneer kan ik kaarten voor het nieuwe seizoen bestellen?

Antwoord: De kaartverkoop voor een nieuw seizoen start traditiegetrouw tijdens de Kick-In


Vraag: Waar is de bestelknop gebleven?

Antwoord: Waarom de bestelknop zo nu en dan onzichtbaar is weten we niet. Wat we wél weten is dat die bij gebruik van een andere browser ineens weer zichtbaar is!


Vraag: Ik wil een kaartje met CJP-/BiebPas-/niet UT-studentenkorting kopen, kan dat online?

Antwoord: Helaas is dat niet mogelijk. Kaarten met CJP- en/of BiebPas-korting zijn alleen op de avond zelf bij de kassa verkrijgbaar. Ook studenten van buiten de UT kunnen alleen op de avond zelf een kaartje met korting kopen.

Wil je niet in de rij, geen risico lopen en zeker zijn van een kaartje? Koop dan een kaartje van € 10,- online. Als de voorstelling in de Vrijhof of het Openluchttheater plaatsvindt krijg je er van ons GRATIS een kopje koffie bij!


Vraag: Ik wil als student/medewerker een kaartje zonder korting kopen, kan dat?

Antwoord: Helaas is dat niet mogelijk. Als je met vrienden/bekenden naar een voorstelling wilt gaan en zij hebben geen recht op korting is het praktischer als zij zelf hun eigen ticket(s) bestellen.


Vraag: Ik zou graag naast mijn vriend(in) zitten, kan dat ook als wij de kaarten onafhankelijk van elkaar kopen?

Antwoord: Jazeker! Aangezien onze stoelen niet genummerd zijn geldt voor al onze voorstellingen vrije zit.


E-mail

Vraag: Ik kan de bevestigingsmail met tickets niet vinden. Wat nu?

Antwoord: Kijk eerst even tussen je spam. Mocht die daar ook niet inzitten, stuur dan een mail aan Tineke Grootenboer met daarbij een bewijs van betaling (bijvoorbeeld een screendump van je DMS aankopen).
Mocht je er pas vlak voor de voorstelling achter komen, laat dan bij de deur het betaalbewijs zien en je kunt zonder verdere problemen naar binnen.


Barcode

Vraag: In de bevestigingsmail staat dat ik de barcode moet laten scannen, maar ik zie geen barcode. Wat nu?

Antwoord: Een enkele keer hapert ons e-ticketsysteem en wordt #barcode# niet daadwerkelijk omgezet in een barcode. Je kunt de mail laten zien bij de ingang; dan weten wij dat je betaald hebt en kun je zonder problemen naar binnen.


Staat jouw vraag er niet tussen?

Stel hem dan per mail aan Tineke Grootenboer.