UTVrijhof CultuurAgendaTry-Out Tour Groninger Studenten Cabaret Festival 2019
Alyssa Gonzalez
Jaromir Palthe
Oscar Smit

Try-Out Tour Groninger Studenten Cabaret Festival 2019 Alyssa Gonzalez, Jaromir Palthe en Teun van den Elzen

De 33ste Try-Out Tour, een spektakel dat je absoluut niet mag missen!

Na drie spannende en drukbezochte auditiedagen presenteert het 33ste Groninger Studenten Cabaret Festival haar zes halvefinalisten in Enschede!

Beleef een avond lachen, gieren en brullen met nieuw talent dat met deze optredens alvast een voorproefje geeft van waarmee ze tijdens het Festival op de planken zullen staan. Laat je bespelen en boeien door deze zes cabaretiers en bekijk de kweekvijver van het Nederlandse cabaret van dichtbij. Kortom, zorg dat je de Try-Out Tour niet mist!

Op woensdag 9 oktober staan Alyssa Gonzalez, Jaromir Palthe en Teun van den Elzen op het podium. Op donderdag 10 oktober zijn EMMA, Oscar Smit en Kai Bodewitz aan de beurt.

Alyssa Gonzalez

Alyssa is 24 jaar en binnen een paar dagen kersvers afgestudeerd aan de opleiding Kleinkunst aan het Koninklijk Conservatorium Antwerpen. Onvermijdelijk woonde zij dan ook de afgelopen vijf jaar in België en is haar gevoel van ergens thuis te horen hinderlijk verstoord. Geboren in Rotterdam, opgegroeid in Capelle aan de IJssel en quasi volwassen geworden in Antwerpen, voelt zij zich een Nederlander in België en een Belg in Nederland. Alyssa is actrice, cabaretière en stand-up comedian en daardoor hebben haar voorstellingen een aparte vorm waarvan je je vinger er niet kunt opleggen wat het is. Gelukkig maar. Het is raar, kwetsbaar, ongemakkelijk en waarschijnlijk ga je tegelijkertijd flink opgehelderd en in de war naar huis.

In de zomer van 2017 stond zij met haar solovoorstelling op Theaterfestival de Parade en in 2016 in het voorprogramma van Wim Helsen.

Jaromir Palthe

Jaromir Palthe is 21 jaar en studeert International Communication aan de Hanzehogeschool Groningen. “Ik studeer niet omdat het kan maar omdat het moet” aldus Jaromir.

Jaromir is geboren in Den Haag waarna hij al snel voor een paar jaar naar Curaçao verhuisde. Terug in Nederland in een boerendorpje in Overijssel besloot hij om te gaan studeren in de mooiste stad van Nederland: Groningen. Hij is nu klaar voor een nieuwe stap, dus stapt hij de planken op als deelnemer van het 33ste GSCF. In zijn show ‘De harde realiteit’ staat het verschil tussen verwachtingspatronen en de uiteindelijke realiteit centraal, hoe ga je hier eigenlijk mee om?!
Jaromir zijn verwachting is een volle Stadsschouwburg in november. Nu de realiteit nog.

Teun van den Elzen

Teun van den Elzen is 26 jaar. Hij werd opgeleid als politicoloog maar verwacht geen politieke correctheid bij deze vlijmscherpe Brabander. Hij spaart niets of niemand - en allerminst zichzelf - wanneer hij zijn blik op de wereld deelt met het publiek.

EET JE MEE?

Voor wie er een compleet avondje uit van wil maken is er nu de Vrijhof Dinner Deal!
Lees meer/bestel.

Studenten€ 5,-