Antwoorden op veel gestelde vragen
kaarten bestellen
- Vanaf wanneer kan ik kaarten voor het nieuwe seizoen bestellen?
De kaartverkoop voor het nieuwe theaterseizoen start vanaf juni.
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback - Wat kost een kaartje?
De ticketprijzen variëren van €7,50 tot €20,-, afhankelijk van de voorstelling. Bij sommige voorstellingen is zelfs een drankje inbegrepen, wat altijd duidelijk aangegeven wordt bij de voorstelling.
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback - Ik zou graag naast mijn vriend(in) zitten, kan dat ook als wij de kaarten onafhankelijk van elkaar kopen?
Onze stoelen zijn niet genummerd, dus je kan zitten waar en naast wie je wilt.
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback - Ik heb geen kaartje online gekocht, kan ik dan toch naar de voorstelling?
Wij verkopen alleen online tickets, maar zolang de voorraad strekt kun je nog tot een minuut voor aanvang kaarten bestellen. Je krijgt ze dan direct in je inbox!
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback - Heb ik een DMS-account nodig om kaarten te bestellen?
Nee hoor! We werken via een ander online ticketsysteem, waarmee iedereen heel gemakkelijk een ticket kan kopen.
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback
Tickets kwijt
- Waar kan ik mijn tickets vinden?
Je kunt jouw ticket(s) via 'Oops! I lost my tickets' terugvinden.
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback
Culture Cursussen
- Ik werk niet bij de UT, kan ik wel een cursus volgen?
Helaas niet. Cursussen zijn alleen door UT-studenten en medewerkers te volgen.
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback
Content op vrijhof schermen
- Hoe kan ik als student of vereniging content op het LED-scherm (laten) van Vrijhof plaatsen?
Via de Student Union kun je een aanvraag doen om jouw activiteit te plaatsen. Ga naar de website.
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback - Hoe kan ik of mijn vereniging iets op de schermen in het vrijhofgebouw plaatsen?
Hiervoor kun je een aanvraagformulier invullen. Er wordt gekeken of de content en de afzender binnen de gemaakte afspraken vallen. Zo ja, dan wordt het mogelijk, als er ruimte is, geplaatst.
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback - Waarom wordt mijn content niet geplaatst?
- Mogelijk ben je geen student of medewerker van de UT
- De content past niet binnen het doelgroep- en nieuwsbeleid van Vrijhof
- Content voldoet niet aan de voorwaarden en beeldkwaliteit die gestelt zijn voor afbeeldingen (16.9 en full HD minimaal 1920x1080 pixels)
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback
Jouw activiteit in onze zalen
- Kan ik een theaterzaal of de Kleine Zaal reserveren?
- Iedereen die gebruik wil maken van één of meer zalen in Vrijhof kan een aanvraag doen via Booking Office
- Cultuurverenigingen kunnen contact opnemen met de backoffice van Vrijhof Culture
Dit beantwoordt mijn vraagBedankt voor je feedback
Staat jouw vraag er niet tussen?
Stel hem dan per mail via het secretariaat van Vrijhof Culture.