Antwoorden op veel gestelde vragen
Heb ik een coronatoegangsbewijs nodig? Op dit moment heb je geen coronatoegansbewijs nodig om deel te kunnen nemen aan de activiteiten in de Vrijhof. Er gelden ook geen andere restricties voor het bezoeken of organiseren van evenementen.
Dit beantwoordt mijn vraag
kaarten bestellen
Vanaf wanneer kan ik kaarten voor het nieuwe seizoen bestellen? De kaartverkoop voor een nieuw seizoen start traditiegetrouw tijdens de Kick-In.
Dit beantwoordt mijn vraag
Ik zou graag naast mijn vriend(in) zitten, kan dat ook als wij de kaarten onafhankelijk van elkaar kopen? Onze stoelen zijn niet genummerd, dus je kan zitten waar en naast wie je wilt.
Dit beantwoordt mijn vraag
Ik heb geen kaartje online gekocht, kan ik dan toch naar de voorstelling? Wij verkopen alleen online tickets, maar zolang de voorraad strekt kun je nog tot een minuut voor aanvang kaarten bestellen. Je krijgt ze dan direct in je inbox!
Dit beantwoordt mijn vraag
Heb ik een DMS-account nodig om kaarten te bestellen? Nee hoor! We zijn overgestapt naar een ander online ticketsysteem, waarmee iedereen heel gemakkelijk een ticket kan kopen.
Dit beantwoordt mijn vraag
Tickets kwijt, of niet ontvangen?
Geen probleem, hier kun je ze terugvinden.
Jouw activiteit op de Vrijhof schermen?
- Vrijhofbewoners kunnen een jpg sturen naar onze medewerker publiciteit, Niké ter Heide.
NB Verhouding van de afbeelding dient 16:9 te zijn en de kwaliteit Full HD (minimaal 1280 x 720 pixels). - Anderen kunnen een verzoek indienen via de volgende formulieren.
NB Wil je alsjeblieft je verzoek slechts via één van deze wegen indienen en niet via beide wegen?
Anders gaan we dubbel aan de slag en dat is zonde van ieders tijd.
Jouw activiteit in onze zalen?
Iedereen die gebruik wil maken van één of meer zalen in de Vrijhof kan een aanvraag doen via dit formulier. Culturele studentenverenigingen kunnen contact opnemen met Marjolein Hoekstra.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Stel hem dan per mail via vrijhof-cultuur@utwente.nl.