UTFaculteitenBMSDept HBEIEBISNewsBekader scriptieprijs voor Sven Relijveld

Bekader scriptieprijs voor Sven Relijveld

Onze voormalige student Sven Relijveld, alumnus van het master programma Industrial Engineering & Management (IEM / Technische Bedrijfskunde), ontving de eerste prijs in de Bekader (Technische Bedrijfskunde alumni vereniging) scriptieprijs 2021. Sven en de andere winnaars en finalisten ontvingen hun prijzen tijdens een ceremonie op 29 oktober 2021.

Sven’s scriptie exploreerde een vrij nieuwe vorm van data science, te weten Process Mining, door algoritmisch zorgpaden af te leiden en te evalueren voor oncologische patiënten met complexe zorg. De scriptie, getiteld “Analysis on the costs of care for colorectal cancer patients using Australian multi-centre linked data”, werd begeleid door Dr. Derya Demirtas,  Fanny FranchiniMichelle Tew en Maarten IJzerman.

Dit afstudeerwerk, alsook andere process mining studies door CHOIR leden werd onlangs gepresenteerd tijdens het CHOIR seminar op 8 oktober.